Onsdag!

Tänk så skönt det är när allt går som man vill på jobbet! :) Har fått två nya kalvar ikväll med.. Hoppas bara på att den ena kon klarar sig! Hon hade början på kalvförlamning, men hon fick kalk och så, så det ska nog gå bra! :) Håller tummarna för henne (y)

Eftersom jag ju blir arbetslös den 27 jan så har jag sökt två kurser på högskolan :P plus att jag nu ikväll mejlat till Läckeby djursjukhus :) Hoppas på positiva besked! Den ena kursen på högskolan börjar redan vecka 3, så behöver ju få veta snart! Så man kan börja tjata på csn och skit.. Dom är ju inte dom snabbaste när det gäller att betala ut pengar om man säger så.. Om jag ens får några pengar! Sånt som märks :P
Går inte detta vägen äre ju bara att skriva in sig på af igen :/ Hatar den skiten.. Men jag får ju inga pengar på annat håll, så har ju inget annat val tvärr!

Och denna veckan skulle Mattias vart ledig.. Men då ringde dom idag och frågade om han kunde jobba imorrn! Så han börjar vid 7 imorrn :/ Så ingen Mattias för mig ikväll inte.. Men imorrn så :D Och han är min hela helgen ;) hehe..
Ska träna på fredag och lördag iofs, men annars så :P hehe.. Nu kmr det igång igen minsann! :) Malkars på fredag och Trekanten på lördag!
Har saknat min tokfior, så ska bli mkt skojj att komma ut och träna med dom igen :D <3 Hoppas bara på att man inte tappat alltför mkt kondis och styrka (a) haha.. Gäller och komma igång ordenntligt nu känner jag! Ligger efter lite nu, så får ligga i :P får köra både Malkars och fotboll så ska jag nog komma ikapp snart tjejer! Se upp, för nu kmr jag igen :P haha..


Börjar bli dags för sängen.. Har lite att pyssla med innan jobbet imorrn, så ska försöka sova tidigt! Kmr bli svårt att sova utan Mattias, men jag gör ett försök iaf :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3












 Mattias Thunberg - Mitthjärtaärditt! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0