Torsdag!

Ojsan hoppsan! Typ över en vecka sen jag uppdaterade nu :P Men har haft dataproblem och anat för mig, så får skylla på det (a)

Som jag skrev i förra inlägget så ballade mimn strömsladd ur förra veckan.. Har hänt innan, men har alltid lyckats fixa det! Men inte denna ggn såklart.. Tur jag fick lönen förra veckan så jag kunde köpa mig en ny sladd (y) Så nu funkar den igen.. Råkade visst köpa mig en extern hårddisk också :P Men det har jag ju vart ute efter ett tag så.. Men smakar det så kostar det (a) Media Markt är inte bra för plånboken ;) hehe..

Var ute i helgen med! Och det är första ggn som jag typ mått dåligt dan efter :P Brukar mest vara seg och trött annars, men i söndags mådde jag dåligt (a) Men när jag kom ihåg att jag låg bredvid Mattias så kändes allt bättre :)
Söndagen spenderade vi med att kolla på Disney :P hehe.. Elr aa, Lejonkungen och Hitta nemo iaf (y) Hitta Nemo är nog den bästa Disney/Pixar filmen som finns xD Kan typ varenda replik.. Är det bra elr dåligt förresten!? (a) hehe.. Avnjöt en bra bakismat i form av Raggare och våfflor till efterrätt :) Massa gott vare..

Denna veckan har vart lugn och skön.. Precis som jag trodde! Tränat lite och umgåtts en massa med Mattias :)
Var på fyspass med fotbollen i tisdags, och det känns fortfarande (a) haha.. Så jääkla träningsvärk har jag! Hoppas den släppt till helgen då det blir fotboll, och kanske utgång! Beror på vad min plånbok säger..

Har betalat mina räkningar idag iaf! Nu äre bara el och en halv hyra kvar.. Och tlfn för februari med, sen är nog mina pengar slut! :/ Aja, får se.. Hoppas på att man hittar ngt nytt bara :) Finns inget bättre än att tjäna sina egna pengar.. Men får se hur det blir med den saken..


Sitter hemma hos Mattias nu, och vi hlr på att baka :) Hallongrottor är klara, Drömmarna är pågång! Fattas bara chokladsnittar och Bonnkakor :D Funderar på om jag ska hjälpa han lite nu.. Men nu vet ni lite vad jag haft för mig iaf :)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3













Mattias Thunberg - Jag älskar dig så sjukt mycket! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0