Lördag ännu en gång! :)

Det känns som att personer som står mig väldigt nära håller på att glida ifrån mig.. Är det något jag gjort elr sagt, isf, säg det till mig! Vill ha er kvar i mitt liv för ni betyder för mkt för mig.. Tror ni vet vilka ni är! Iaf hoppas jag det :/
Känns som att man lämnas utanför allt som händer.. Får reda på allt i efterhand på ngt sätt! Även om jag vart lite dålig på att höra av mig på sistone så betyder ju inte det att jag vill bli av med er.. Jag venne vad jag ska skriva för att ni ska förstå liksom.. Inte det minsta kul att ens närmaste vänner försvinner ur ens liv! Hatar den känslan, och jag hoppas jag kan bli kvitt den.. Om ni bara vill säga vad som är pågång!
Jag är fortfarande samma person, med elr utan pojkvän!

Har blivit sugen på utgång ikväll.. Men det vanliga probemet är ju vart man ska ta vägen :/ Får ju som sagt aldrig reda på ngt nuförtiden :( Får väl se hur det blir med den saken.. Får väl försöka luska ur mina "vänner" vart dom ska ta vägen ikväll.. Om man kanske kan hänga på! Fast är dom bara wrong och skiter i och säga ngt så stannar jag nog hemma.. Aaah, vill inte att det ska vara såhär! Skitsamma..


Nu ska jag leta reda på förfest och supa skallen av mig (a)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









 Du bor i mitt hjärta - Mattias Thunberg! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0