Söndag!

Sitter just nu i min egen stuga! :D Förjäkla bra känns det!
Har kmr helt iordning i vardagsrummet, och nästan i sovrummet :) Köket är forfarande lite kaos (a) hehe..

Igår var pappa och jag iväg och flytthandlade :P
Köpte mig ett bord, elvisp, brödrost, galgar, bestick, sittpuffar, tvättkorg, grytset och lite annat smått och gott :) Så det spenderades mkt pengar igår.. 
Sen bestod resten av dan med att packa kläder! Och djävulen vad mkt kläder jag hade :S Jag fyllde två IKEA kassar, en träningsväska och en annan typ IKEA-påse med kläder.. Har inte riktig plats för allt hlr (a) så en del får väl ligga under sängen tills man ska använda det! Typ sommarkläderna tex!

Har lyckats att elda i min spis jag har i vardagsrummet med :D De var lite problem i början, men nu hare lösts sig :P hehe.. Så det är riktigt varmt och skönt härinne :) Men mkt flugor med :/ Men dom dödar jag med radar när jag ska lägga mig ;) haha..

Imorrn äre tillbaka till jobbet :) Ska göra så att jag byter om och allt därborta, så man slipper lukten här hemma.. Ska ta in kläderna inatt bara, så det inte blir fuktigt och så!
Och en cykel efterlyses! Måste ha en typ nu!! :D :P Ha den till jobbet och om man ska åka buss och så.. Men annars bor jag ganska perfekt! 2km till jobbet och 1,5km till buss :) Rätt bra avstånd ändå..





Här är stugan jag flyttat in i!
Här är min stuga! Ska lägga upp fler bilder på fejjan! Så håll utkik
så kanske de dyker upp lite bilder rätt var det är! :)


Återstår att se vad man hittar på innan man hoppar i säng.. Sånt som märks :) Blir ju massa tv iaf! För har en liten tv och en box med standardkanalerna på! Så har 1, 2, 4, 6, Barnkanalen och SVT24 :) Bättre än inget.. Är det ngt annat man vill se får man väl kolla på datorn :P Älskar Play-funktionen ;)
Men vi hööres hörrni!








Kyss och smek! <3










 Vad känner jag egentligen!? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0