Måndag!

Helgen är över och en ny vecka har börjat! :)
Och jag kan ju säga så mkt som att denna helgen var så jäkla bra :D

Den började med ett besök inne i stan på fredag, då jag bla fick mig en ny tlfn :D Bättre sent än aldrig ;) sen vart det bara lugnt resten av kvällen..
Lördagen vare full rulle! Först hade jag resten av familjen, inklusive Tappe och Jesper, på besök! :) En sväng till Almers och jobbet gjordes! Tappe skulle ju hälsa på "Idas tossor" ;) hehe..
På kvällen kom Jessica, Bondesson och Larsson på besök innan Sandra :D Och jag överlevde bilfärden med Larsson in! kvällen var askul, och jag var precis så full jag behövde, och lite till kanske (a) haha.. Träffade på massa trevligt folk! :D Ser framemot nästa besök där, helt klart!
Söndagen mådde man ju som man förtjänade :P Var med Peter nere på Malkars när han pratade med Lena, sen var vi och käkade.. han stannade kvar här en stund innan han åkte hem! Så mkt gjorde jag igår :P haha..

Idag vart det första passet på Malkars! :) Kondition/styrka vare.. Riktigt gött att köra igång dan med ett sånt pass! Var ju klockan nio, så det var tidigt för mig :P haha.. Cyklade hem och fixade mat innan det vart dags för jobb igen!
Och nu börjar verkligen allvaret, om det inte redan gjort det! För nu ska jag minsann börja jobba helg :D Börjar redan denna, för då är jag ledig dom viktigaste helgerna i höst! Det har jag räknat ut! :D

Imorrn äre dags för träning igen, men denna ggn blire fotboll igen :D Förbannat gött! Sen på fredag blire ett pass till på Malkars :D Fan vilken träning jag får denna veckan! Kmr bli riktigt fit ju! :D Asnaijs! Och på tal om det, så mamma och pappa tyckte jag gått ner i vikt!?! Vafan liksom :P Jag har ingen aning :P Ni som träffar mig! Har jag det elr!? :P haha..


Börjar bli dags för sängen nu, för imorrn är det morgonpass som gäller! :) Gillar dom nästan bättre, för då har man hela dan framför sig sen! Men men :) Ett jobb är ett jobb så!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek!  <3











 Du kan göra mig såå lycklig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0