Tisdag!

Hopp då vart veckans jobb igång igen! Och det kändes som att det var typ flera dagar sen jag jobbade sist när jag kom igång igår :P Men två dgr är ju inte spec mkt.. Men skönt att ha jobbet igen! :)
Idag ska jag börja jobba tidigare än jag brukar tänkte jag! Ska ge kalvarna ensilage innan mjölkningen så man kmr in till stan ikväll :D Tror nog att kvällen blir kalasbra! Elr aa, jag hoppas på det iaf (y)

Känns inte jättelockande att dra till jobbet när man kollar ut genom fönstret och ser att det snöar ganska rejält igen :/ Uscha för denna jääkla snö asså! Har sjukt mkt snö härute.. Skulle dessutom behöva skottas lite, men det är sånt som jag inte orkar med :P haha.. Hoppas på att grannarna mina fixar det (a) Kmr knappt fram längre :P hehe.. Då äre ganska illa!


Nahe, nu ska jag fixa mat innan det är dags att dra till jobbet! Kallt som en eskimåröv äre ute :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3








 The way you make me feel! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0