Fredag!

Haft en toppendag på stan med min syster idag! :) Massa prat blev det, men mkt trevligt vare..

Hade morgonpasset på jobbet idag med, så fick helg tidigt (y) Har jobat utan hjälp av hund hela veckan, så det har tatt lite längre tid än vanligt.. Men inte så jättemkt, så det är skönt! Hoppas på att Fina är fit for fight nästa vecka, så det går ännu fortare ;) hehe..

Imorrn korkar vi upp för ännu en kväll på Sandra! Och denna ggn är det Rosenström själv som står på scen (y) kmr bli awesome som vanligt! Och förkröket blir ute i dom småländska skogarna hos Björn & Jessica ute i Sjöahult :) blir buss därifrån och in till Kalmar sen..
Så imorrn är det upp tidigt igen för att fixa iordning sig innan avfärd till Kalmar för att möta upp kusifinen Kerstin :) ska fixa lite grejjer.. Sen blire väl förmodligen lite häng i Norrliden hos Emma innan vi åker hem till Nybro :) Det känns som att det kmr bli en bra dag och kväll imorrn! Så det hoppas vi på..

På måndag ställer vi in oss på en fyra dagars vecka, sen blire jobb på helgen! Känns bra, för jag får två jobbhelger till lönen (a) hehe.. Och jag vill ha lön nu!! Börjar sina en hel del i kassan just nu :S Men men, inget att göra! Bara att stå ut..


Dags att hoppa i säng nu, för jag vet ngn som blir sur på mig om jag försover mig imorrn :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











 You can make me really happy! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0