Torsdag!

Ett helt år sen!
Sålänge sen är det vi tog studenten nu! :/ Känns nästan som igår.. Dagar som dessa saknar man klassen ngt sjukt! Sägs om en klassträff flickor och pojkar!? :) Kanske inte så många D06'are som läser min blogg, men iaf :P hehe..
Hoppas att årskull -07 har lika mkt tur med vädret som vi haft alla andra år :) Det är sjukt att det redan gått ett år, jag kan inte släppa det helt enkelt.. Kanske dra på mössan för att återväcka gamla minnen ;) hehe..

Sitter iaf i skolan nu.. Skrev kemiprov på fm, och ska snart skriva biologi prov med! Kul att man kmr på kvällen innan att man ska skriva prov :/ Men jag har haft så mkt annat att tänka på den senaste veckan, så har inte haft en tanke på att jag kanske ska ha prov snart (a)
Det har vart läger för F-96 och labbrapporter i mitt huvud istället för prov :P Och på tal om labbrapporter.. Dom är ju inte klara på långa vägar! Skulle vart inne igår :S Men får väl skriva det sista ikväll innan träningen helt enkelt..



Får nog springa iväg till min lektion nu, så jag kmr rätt (a) hehe..
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3












Huvudet, hjärtat och magen säger samma sak! Jag är lycklig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0