Torsdag, kanske fredag!

Har väl kanske inte hänt så jättemkt sen i måndags :P Var på exkursion på Stensö med biologin i tisdags.. Samlade in vattenprov och sånt skojj! Fick en roligare dag än jag trodde :) Och maten på Stensötorpet var ju inte hlr helt fel kan jag ju lova ;) hehe..

Ondagen skulle jag skrivit prov, men råkade kolla fel på tiden :P så missade det! (a) Och på kvällen var det utgång med världens bästa Kristin Johansson :) <3 Var nog den bästa kvällen på länge.. Synd bara att det dröjer typ 5 mån innan vi kmr tillbaka till Sandra! Vi kmr sakna stället :P

Idag har jag inte gjort många knop :P jag och Eddie tog mf:en till Juventus och hämtade upp lite mat :P sen har jag tvättat.. Det enda nödvändiga jag gjort idag (a) Men har däremot har jag haft världens mysigaste och trevligaste kvällen på vääldigt länge.. Och jag säger er kära läsare, att magen, hjärnan och hjärtat säger samma sak :)
Jag är såå lycklig! <3
Asså gud, jag har trillat dit totalt :) Men kanske ska vara lite på min vakt.. Elr jag venne :S Lite jobbigt läge! Men jag är head over heels for you :) Som sagt, jag är såå lycklig!

Imorrn åker jag till Växjö och Gabbe för att på lördag åka till Moheda :) I helgen är det uttagningsläger för F-96, och jag är en av tränarna! Ska bli såå skojj :)
Fast jag måste erkänna att jag ångrar lite att jag tackat ja (a) men det är mitt eget fel.. Jag ska göra denna helgen till en TOPPENHELG :D hehe..
Fast nu ska jag sova, så jag hinner med allt jag ska imorrn :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









I'm head over heels for you! <3


Kommentarer
Postat av: jessica

super söt :D det är en tollare :)

2010-05-20 @ 09:58:01
URL: http://jeesssicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0