Onsdag!

Grattis till Joel idag :D

Har inte gjort många knop varken igår elr idag :P Var med mamma på stan en stund idag.. Och igår tränade jag! Har egentligen mkt att göra, men inte fan tar man tag i det :/ Och det hatar jag mig själv för!

Och idag skulle jag skrivit prov, men ingen omprovstid! Så då blev jag lite sur på mig själv.. Och som om inte det var nog så tog min foundation nästan slut :P Dagens I-lands problem liksom xD haha.. Får se till att fixa det, typ imorrn :P Kan inte gå runt som ett lik på Petras konfimation på lördag :P haha.. Men men!

Bara två dgr kvar i skolan, sen är det helg igen! :) Och då är det fullt upp..
Petra har som sagt konfimation på lördag, och Ingelstorp har sin bal.. Så blir nog en sväng in till stan på lördagkväll :) Tappe fyller 3 år också!
På söndag ska vi på 3-års kalas :) och kanske träna om jag hinner, för det blir väl besök med hoppas jag på ;) är dansavslutningen på kvällen med, men jag hoppas den för jag kmr ha annat för mig då som sagt.. Elr jag hoppas på det iaf :)

Jag svävar fan fortfarande på moln! Så jävla underbart :) Haft trevliga konversationer med tre människor dom senaste dagarna! Och dom tre borde veta vilka :P hehe.. Jag är bara så glaaad :D Minns inte när jag var såhär glad sist! :) Åååh!!


Aja, men nu ska jag väl snart umgås med Linus och Tina tror jag :)
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3










You make my head spin! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0