Måndag!

Ny vecka, med nya händelser :)
Helgen var braa :) Var i Borgholm på cruisingen i lördags, åkte runt lite med Jessicas syster :P hehe.. Var faktiskt tom med nykter, men hade match igår så då ville jag ju vara pigg!
Matchen finns inte så mkt att säga om (a) Domaren var urkass, målen vill helt enkelt inte trilla in, vi spelar halvbra i 90 min! Vad mer kan jag säga!? Fixade säsongens första gula (a) hehe.. Gav igen lite bara.. Synd bara att Norra Tång har dålig baland ;) hehe.. Men det kortet var nog det enda rätta domaren dömde i den matchen! Seriöst, vrf får en sån dömma!? Jag vet inte vad jag ska säga.. Så dålig var han :S Men men, nu är det bara att se framemot Lessebo-matchen hemma nästa måndag :)

Haft muntligt prov i skolan, gick väl ganska bra tror jag :) Sen har jag prov imorrn, på onsdag och torsdag :P Sista racet nu..
Fick reda på att jag har fått en möjlighet till ett jobb idag med :D På min gamla praktikplats - Odensviholm mjölk :) Där trivdes jag så himla bra, så det känns kul att dom kan tänka sig att anställa mig.. Dock är det bara juli - sept men det är ett jobb! Sen fanns det möjlighet till förlängt också :) Känns bra!
Ska ju dock ner till Ottenby på torsdag.. Men Stefan
(På Odensvi) förstod mig att jag hellre tar ett närmre.. Det ligger ju faktiskt utanför Gamleby, så det är ju en bit dit! Men vi får se vad som händer :)
Men som sagt känns bra att det har flytit på lite nu :)


Ska nog få ngt i magen, och sen göra lite mer teori tror jag.. Börjar tröttna på det nu :/
Men vi hööre hörrni! :)








Kyss och smek! <3











 Hjärtat, hjärnan och magen säger samma sak!  Jag är lycklig! :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0