Måndag!

Sitter i skolan och ska snart ha lite biologi lektion..

Helgen har vart fullbokad och helt wunderbar! :)
I fredags hände väl kanske inte så mkt när jag tänker efter (a) Var hos Linus och Tina en stund på kvällen..
Men på lördagen var det rulle full hela dan då Petra hade konfirmation :P hjälpte mamma med lite mat på morgonen innan jag gjorde ett ryck på en sisådär 20 innan det var dags att åka till kyrkan.. Väl hemma hamnade jag på ngt konstigt sätt i köket :P på ngt sätt hamnar jag alltid där.. Men som min kära kusin sa: Det är ju där ni ska vara ;) haha.. Kanske är så, vad vet jag :P
Men iaf så begav sig släkten hem vid tre-halv fyra ungefär.. Och då var det upp och byta om och fräscha till sig lite innan det var dags att dra in till Kalmar med Kerstin och Karin och lite annat folk :) Hade så jääkla skojj! Och nu peppar vi om till onsdag :D Och jag som skulle ha en lugn kväll, det sket sig lite med den saken (a) haha..
På söndagen var det 3 års kalas inne i Norrliden hos min syster :) sen hade jag finbesök på kvällen! Tack så mkt för en helt otroligt mysig kväll! :)

Veckan som kmr ser ut som följer: Idag ska jag plugga till provet på onsdag.. Imorrn är det exkursion till Stensö och seriepremiär borta mot Vissefjärda :) Onsdag är det som sagt prov, och Kerstin kmr till mig för vi ska på säsongsavslutningen på Sandra :D <3 Torsdag ska jag vara trött och bakfull ;) haha.. Kanske besök :) På fredagen ska jag packa en massa, för lördag och söndag ska jag spendera som tränare på Uttagningsläger i Moheda för F-96 :)
Kmr bli en jädrigt bra vecka känner jag på mig :)


Nu är det dags att ta tag i skolan igen och bege mit bort till Åkrahäll där dagens lektion ska vara..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3

You make my head spin and my heart beat! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0