Torsdag!

Haha, har blivit tillsagd att inte bara skriva på torsdagar men det blidde så iaf :P
Måste bara skriva av mig lite, så vill ni inte höra mig klaga och skit så kan ni lika gärna sluta läsa :P hehe..

Skolan känns som att den kmr gå åt helvete! Elr iaf en del av den.. Matten är lika fucked up som jag trodde, men iofs går allt det andra bra! :) Men vafan ska jag göra i sommar och hela tiden efter det!? Vet ju för fan inte vad jag vill göra med mitt liv :/ Ska jag utbilda mig till ngt helt anat och skita i att mjölka mina söta små kossor!? Ska jag flytta långt åt helvete för att få jobba med kor, och få ett liv som är åt helvete!? Elr aa, förutom korna då men.. Finns inga jobb, och inga utbildingar man kan gå! Vrf i helvete anmälde jag mig inte till Högskoleprovet för!?
Jag vill jag vill jag vill jobba! Och det är nuuu!! :( Jag tar nästan vad som helst fan.. Är så desperat så det finns inte..Inga grisjobb, och inga vårdjobb :P haha.. Annars tar jag typ vad som!

Har ju börjar fundera på att läsa till idrottslärare elr ngt sånt.. Ska jag utbilda mig till ngt annat än djurskötare, så blir det nog förmodligen ngt som har med Idrott och hälsa och göra.. Typ pt elr ngt! Hade kanske vart ngt :) Är fortfarande SJUKT sugen på att bli bartender, men det är så dyrt :( Men det hade vart jääävligt kul.. Vrf i hel har man inga pengar för!?
Ingen som vill bli min privata bartenderlärare!? ;)

Och inget körkort har man hlr! Och snart känns det som att jag skiter i det också, för det funkar inte aaalls som jag vill.. Enda sen jag fick koderna till internet så har den där satans teorin gått käpprätt åt helvete :/ Jag ska ge det ett försök till med boken, men funkar det inte då så går jag ner till Marita och säger som det är.. Vafan ska jag göra liksom!

Som om det inte var nog så har jag fått ngt skit i ögat! Men man ser inget när man kollar, så har det inte gått över imorrn så får vi väl kolla upp att elr ngt.. Jag vettifan! Blir typ suddigt i halva synfältet ibland :S Skitjobbigt är det.. Svider ibland med! Hur ska det gå och spela match, elr fotboll öht med detta ögat!?

På tal om det, så har vi säsongens första träningsmatch på lördag! Ska bli jäädra gutt :) Ska bli skönt att slippa göra premiär som forward i den första matchen ute.. Ska få spela på min kära gamla vänsterkant :) Ska bli skönt! Får se hur det går utan att ha tränat på en vecka :/ Kmr vara helt borta.. Men men, sånt som märks!

Just det, kärleken är åt helvete också!




Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv!
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3










I would do anything for love! </3

Kommentarer
Postat av: Karin

Jaså, hehe. Jag har fått nys på annat jobb så ;)

2010-03-13 @ 09:26:58
URL: http://nicelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0