Söndag!

Sitter och kollar Wallander, men nu är det nyhetspaus :P hehe..

Tänkte väl mest bara säga att jag tror jag har hittat en utbildning jag ska söka :) Det är Idrottsvetenskapligt program på HiK, elr Linnéuniversitetet som det heter numera :P hehe..
Frågan är bara om jag kan söka en utbildning där man behöver naturkunskap B.. Jag läser ju båda biologikurserna samtidigt, och B-kursen är faktiskt en del ihop med naturkunskap B kursen :P Så kanske klarar mig.. Ska prata med lilla Gustav imorrn tänkte jag! Det är min syo på Komvux :)
Förhoppningsvis är det lugnt, och då är det jag som söker den utbildningen till hösten :D Hoppas på det bästa nu när jag hittat en utbildning som verkar skojj!

Igår spelade vi första träningsmatchen också :) Det var Kalmar Södra som stod för motståndet på Fjölebro.. Det gick över förväntan bra :) Och jag spelade typ 75-80 min, så jag är stel idag (a) Så nu väntar änu en träningsmatch nästa helg tror jag.. Tror det pratades om Runsten :P hehe..


Nehee, nu blir det att kolla klart Wallander!
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3









I would do anything for love! </3

Kommentarer
Postat av: Madde

Härligt att du hittat en utbildning som verkar rolig!! :D Vad kan man bli om man läser idrottsvetenskapligt? Gick det bra hos syon?

2010-03-16 @ 10:18:21
URL: http://madeleine1989.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0