Måndag, elr kanske tisdag..

Har bara lite att skriva så jag gör väl det då :P

TVÅ VECKOR TILL 20 :D elr aa, 9 fucking dagar kvar! <3

Inget förändrat på skolfronten, går fortfarande åt helvete.. Måste lägga på ett kol och fixa allt snart, om jag nu vill plugga vidare!

Har sökt två jobb! Ett av dom ska höra av sig nu i veckan om en eventuell intervju :) Sökte ett till nu ikväll och jag hoppas verkligen att jag får det :D Hade vart det bästa! Men måste fixa körkortet om jag ska ha ngn chans till det.. Så imorrn ska jag nog göra ett prov till teorin ;) Och hoppas hoppas hoppas på att jag klarar det, för isf har jag bara ett kvar sen! Och då är det kalas! :)

Och inbjudningarna till min och Tinas fest har kmt ut :) Iaf dom som jag vill ha dit ;)
Den 24 april smäller det! Då blir det lite förfest firande innan vi ska till Sandra! Det är väl dit dom flesta kmr dra iaf.. Men vill ngn annan ngnannanstans så gör inte det mig ngt! Jag kmr iaf inte att dissa Sandra ;) hehe..

Och tänka sig så har jag huset för mig själv hela denna veckan ;) Så är det ngn som vill göra mig sällskap är det bara att höra av sig!
Ska dock fixa och dona hela veckan då släkten kmr på måndag, för vi ska fira mig! Så jag ska faktiskt baka ;) Det ni! Får se hur det kmr gå (a) haha.. Är ju inte säkert det blir ätbart, men det är ju en annan sak.. Är ju faktiskt tanken som räknas :P

Funderar på att sova nu med faktiskt, klockan är ju faktiskt ganska mkt.. Har skola och grejjer imorrn med ju! Ska skriva omprov i biologi A :/ men men, det får gå som det går!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











Kerstins lampa slampa ;) haha! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0