Onsdag!

Och så var det onsdag igen :)
Idag har jag gjort slut med Komvux :) Behöver bara åka dit en ggn till.. Och då ska jag hämta mina betyg :P Känns rätt skönt ska ni veta! Nu är ju bara problemet vad som händer i höst.. Om man ska orka tre år till i skolan elr om man får jobb! Nu när det är ganska ovisst så känns det inge bra :/ Vet att jag kan ha ett jobb till september, men sen då!? Iofs så är jag ganska van vid att ta saker som dom kmr :P men man kan inte alltid ha det så.. Ngn ggn måste man ha en plan, och det börjar bli dags att lägga upp en nu!
Får antagningsbesked i början på juli om jag kmr in på ngn högskola.. Men tills dess!? Och ska jag tacka ja!? Kalmar är ganska självklart att jag tackar ja tror jag.. Men Halmstad då!? Det är ganska långt till Halmstad :S

Men just nu är problemet mina pengar från af :P när dom kmr! För jag måste ha pengar till alkohol och mat och buss tills helgen! Har just nu typ 200 spänn :P och det kmr man inte långt med.. Hoppas dom kmr imorrn, för sen är det nästan försent :P
På fredag åker till Kerstin :D Och det ska bli förbannat gött! Jag längtar som faen! :) Kanske får ett toppen avslut på helgen tom! Vem vet.. Inte jag iaf :P haha.. Inget som är bestämt än! Men jag hoppas iaf :)

Jag tror jag vet vad jag vill, men jag tvekar på dig! Vad vill du med detta!? Gör mig säker!

Var och kollade lite på Madesjö - Norra Tång förut :) Vi möter Madesjö på onsdag.. Så tänkte kolla motståndet! Lite tips fick man ju iaf :) Men mer tänker jag inte avslöja! Man vet ju aldrig ;) Så ni i Trekanten som läser, jag har knepen ;) haha.. Kan bli en tuff match, men det visste jag redan från början!

Har blivit rätt dålig på att använda mina glasögon på sistone med.. Men det märks framåt kvällskvisten på huvudvärken börjar komma smygande! Så nu är dom på iaf :) Dom får ligga vid datorn så jag kmr ihåg dom :P haha..


Nehee, om man skulle ta och göra ngt annat! Tråkigt när det inte händer ngt framför apparaten :P
Men vi hööres hörrni :)





Kyss och smek! <3








 Why can't you see, you belong with me! <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0