Fredag!

Bara tvungen att skriva ett inlägg nu!

Var inne och läste Theres blogg nu (
http://pitbullqueen.blogg.se) en gammal klasskompis.. Hittade en länk till en film där! Jag säger som henne, varnar för väldigt starka bilder..
Inlägget hittar ni här:
http://pitbullqueen.blogg.se/2010/may/varning-for-starka-bilder.html
Jag fattar ärligt talat inte hur visa folk kan vara så dumma i huvuvdet rent ut sagt! Och kommentarerba sen! Ae, jag saknar i princip ord.. Jag fattar helt enkelt inte! Det är sånt här jag skulle vilja vara med och motverka, men så blir det inte.. Inte inom den närmsta framtiden iaf!

Om några timmar åker iaf jag och Jessica över till Kerstin :D <3 Ska bli så fucking löövely! En hel helg bara vi tre flickor :) Kan inte sluta annat än perfekt!
Men måste dra ner till stan snart och fixa lite grejjer som ska med! Som typ alkohol (a) hehe..
Vi får väl se om det blir ngn update under helgen!


Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3










 Can't you see, you belong with me! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0