Torsdag!

Jahaa, ännu en dag till ända!
Kunde inte somna inatt, så det dröjde framåt till sju tiden innan jag kunde somna :S Inte kul alls! Så blev inte mkt gjort idag kan jag lova er.. Enda jag gjort är att träna ikväll, men det blev lite sisådär det med!
För det första så hade jag noll balans :S Och för det andra kände jag mig lika vilsen som vanligt! Detta var en av dom viktigaste träningarna i vinter, och jag sumpar det! Vi hade nämligen uttagningsträning till cupen på söndag, men jag fick ju inte vara med :( var nog inte bara jag och Tina som trodde jag skulle få vara med.. Men men, kanske lika bra med tanke på att jag fick ganska ont i ryggen på träningen! Men klart man vill spela liksom.. Aja, då kan vi kolla finalerna i Nybro open på söndag istället :P Om man inte åker med upp vill säga! Får se hur jag gör helt enkelt..
Och nu börjar det märkas på kroppen att man spelar :P haha.. Har fått lite brännmärken på knäna (a) Men men, så blir det när man engegerar sig :P hehe..

Imorrn är det Kalmarrundan på körskolan som gäller! Kmr vara borta så gott som hela dan tror jag, men har ju tlfn med mig så svarar när jag kan :) Känns skönt att man inte har mkt kvar nu iaf! Ska bara hinna ikapp med teorin med, för just nu är det bara den som måste göras! Får jobba stenhårt med den nu innan skolan börjar..

Och då kom vi in på nästa punkt :P
Ska se om jag hinner ner till komvux imorrn efter vi har gjort Kalmarrundan! Ska hämta mitt schema, och kolla om jag måste dit på måndag :P för det var ngn introduktion då, men kanske skiter i den jag venne! Men tisdag blir det några timmar därnere när man ska gå på introduktion för kurserna jag ska läsa..
Har nästan lite ångest över att man redan ska börja plugga igen, men det kmr kännas bra tillslut :) Hoppas jag (a)
Blev lite deprimerad idag med när man än en ggn inser att man ska inte tillbaka till Ingelstorp efter jul och nyår :S Men men, får åka dit och festa med folket snart :P hehe..

Och snart får man besked om jobb man sökt också :) Ett jobb skulle tillsätta tjänsten i vecka 3, och det andra vet jag inte! Men jag hoppas det blir väldigt snart :P Tänkte faktiskt höra på komvux om man kan läsa på distans, så kan jag jobba samtidigt! Hoppas på det.. Annars vet jag inte hur jag ska göra! Men det är ett senare problem..


Nehee, nu ska jag ta och slänga mig i sängen!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3







Jag vill inte sluta hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0