Torsdag!

Hopp torsdag igen då :P
Har börjat skolan "på riktigt" nu.. Har haft lektioner hela veckan! Det flyter väl på bra, bara matten som är jobbig.. Men jag visste att det skulle vara så! Bara att kämpa på med den också! Den kursen som kmr bli lättast är väl biologi b :P Det är ganska mkt repetition från mikrobiologin jag läste på Ingelstorp!
Men som sagt! Bara att kämpa på så ska detta nog gå finfint :)

Imorrn händer det grejjer vetni :P Imorrn ska jag åka och kolla på ett eventuellt jobb! Ska ner till Påboda, som ligger mellan Söderåkra och Torsås.. Hoppas på det bästa :) Väntar även svar från ett annat jobb! Jag vill jobba och flytta just nu, allt jag vill ;) hehe.. I Påboda var det tillträde i mitten av mars tror jag han sa.. Och tillsdess ska jag ha mitt körkort också!

Påtal om körkortet då :P Måste bara komma ifatt med teorin, annars är det i princip klart tror jag! Känns hur jädra gutt som helst måste jag säga :) Och på tiden om inte annat ;) Och bara för att jag skrev om det så kom jag på att jag kanske skulle ta och göra lite teori (a) hehe..

På lördag kmr Kerstin, Jessica och Tina hit :) Jag ska vara värdinna för en hudvårdskonsultation! Kmr bli naijs :) Sen blir det pizza och förmodligen bowling innan jag, Jessica och Kerstin ska in till Sandra :D Black Jack och Zekes som står på schemat! Sen ska faktiskt Krestin nana över hos mig.. Känner på mig att det inte kmr bli jättemkt sova den natten :P haha.. Men men!


Aja, teori var det :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3











Hur ska jag göra!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0