Onsdag!

Tråkigt liv jag har! Har typ aldrig ngt att skriva om :P haha.. Såå, vad har hänt den senaste veckan!?

I fredags var det en liten kort lektion i skolan.. Sen hände det inte så mkt den dagen! :P haha..
Lördagen var det full rulle hela dan! Först var det lite städning innan jag vart tvungen att sticka ner till station för att hämta Kristin :) Sen var det bara sista städningen, elr finslipen kvar.. Senare kom Jessica! Även Malin, som var lite av dagens huvudperson :P hehe.. Hon jobbar på Mary-Kay och skulle ha hudvårdskonsultation med oss :) Det var mkt trevligt..
Efter den var det massa prat och vi åt lite! Sen började alkoholen förtäras ;) hehe.. Det blev lite Sing-Star också :P Åkte med mamma och pappa ner till station för att åka in till Sandra lite senare :) Den kvällen var helt jävla galen :P haha.. Hade sjukt roligt och behövde verkligen den kvällen!
Dan efter var jag och Kerstin lite döda :P hehe.. Elr aa, jag var iaf (a)
Vid tre halv fyra åkte vi in till Kalmar och lämnde Kristin, sen fortsatte jag och pappa upp till Rockneby för att hämta Petra hos Timmy..

Måndagen bestod av skola och träning! Blev lite stressigt :P hehe.. Var hemma typ lite innan fem, och bussen till Trekanten skulle gå vid kvart över sex! Hade ungefär en timme på mig att käka och byta om innan jag var tvungen att dra till station.. Men jag hann iaf ;) hehe.. Men som sagt, stressigt var det!
Igår var det lite skola, sen var det dags att besöka Ingelstorp! :D Åkte dit med Jannice, vilket var trevligt! :) Pratade lite med Kerstin, och dom nere i lagårn! Ska gå anställningsintyg därifrån väldigt snart :) Bättre sent än aldrig :P haha.. Christer skulle fixa det åt mig ;)
Kallt så in i hel hela dan med :/ Höll typ på att frysa ihjäl när jag cyklade hem kändes det som :P

Idag var jag på ett snabbtmöte på AF, sen var jag och beställde tid hos Unisax för klippning och färgning nästa vecka :D Så nu ska vi få ordning på kalufsen som kallas frisyr :P haha..

Imorrn är det skola, sen inget inplanerat! På fredag är det lite skola igen tror jag.. Sen är det nog Chili på kvällen! Våga vägra sommaren då :) Billys spelar! Ett Gyllene Tider coverband.. Riktigt duktiga är dom! Ni som brukar åka ner till Bergkvara på Vattenfestivalen borde ha hört dom ;) hehe.. På lördag är det dags att "fira" att Karin kmr hem på ett litet besök! Blir tydligen bowling, sen puben :) Hoppas på en trevlig kväll!

Nästa vecka börjar uteträningen, samt ett styrkepass i veckan! Måndagar blir det styrka + teori inomhus! Tisdag och torsdag blir det fotboll utomhus.. Ska nog bli bra! Har inte kmr på vad jag ska ha på mig under uteträningen :P haha.. Men det kmr nog lösa sig det med :)


Känner att det börjar bli dags för sängen nu! Så man orkar upp imorrn med..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3











Snälla, kan ngn berätta för mig hur jag ska göra! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0