Jahopp!

Måndag igen och ikväll är det träning! :) Ska gå på "konstgräset" i Brännahallen i Kalmar.. Vet inte ens vart det ligger, men det märker vi! Som tur är åker jag med Emma ochTrasan dit så :) På söndag spelar vi PAIF cupen i Persnäs! Så bor ni nära får ni gärna komma och kolla :) Vi ska regera ;) hehe.. Ska väl iaf gå lite bättre än i Mörbylånga (a) hehe.. Men iaf!

Grattis till Tedde idag med! :) Fyller år gör han :P hehe.. Så skynda er och gratta han så ni inte glömmer det, han kanske blir ledsen då ;)

Hade en gratis körlektion idag med :) Eftersom Marita glömt bort mig förra veckan så fick den idag istället.. Och meningen var att jag skulle gjort teori när jag kom hem, men det blidde inte riktigt så (a) hehe.. Men får se om jag kanske tar tag i det nu en stund innan träningen..

Nybro open nu i helgen med! :) Ska dit och kolla när Länsturneringen är tänkte jag.. Trekantens herrar spelar ju :P hehe.. Måste ju engegera sig lite ;) Får se om ja får med mig Emma dit kanske! Fast dom ska säkert dit iaf! Funderar på att kolla damturneringen också.. Kolla motståndet, och vad man missade och slapp förra säsongen! Får se vad som händer :)


Imorrn är det Sandra som är planerna för kvällen :) Skiter det sig där så blir det väl förmodligen O'learys elr ngt istället! Ska bara tjata på Kerstin så hon masar sig till fastlandet och super med mig :P hehe.. Hoppas på en trevlig helg :)




Nehee, nu ska tänka på teorin, kanske göra ngt också :P
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











Ouh, så mysig du är! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0