Torsdag!

Har legat sjuk i två dagar nu.. Elr aa, en och en halv :P var hemma från skolan idag!
Har börjar fundera på vad jag vill göra med mitt liv :P hehe.. Funderar på att bli lärare kanske :) Idrottslärare isf! Antingen det elr ngt med idrott och hälsa iaf :) Tkr det är såå kul.. Men man hittar ju förfan inte på HiK's hemsida :P haha.. Försöker hitta info om behörighet och sånt, men det är ju lönlöst förfan! Hittar jag inte så får jag gå till lilla Gustav på Komvux och prata med honom :P hehe.. Känns som att jag inte har behörighet faktiskt! Känner på mig att det är högskoleprov och sånt, och det är ju för sent att anmäla sig till.. Kanske man skulle gjort :S Men men!
Men som sagt, idrottslärare hade vart skojj :) Men det blir nog för grundskolan isf ;) hehe.. Får se vad det blir av att helt enkelt :P

Och jag lovade att skriva om vad som hände i måndags med :P
Jag sitter på skolan och slöar framför datorn, för att fördriva tid helt enkelt.. Helt plötsligt ringer ett Sthlm's nr till mig.. Min första tanke är försäljare elr Telenor! Men så fel jag hade :P hehe.. För en tid sen sökte jag ett djurskötar-jobb uppe på Berga Naturbruksgymnasie i Stockholm.. Så dom ringde och undrade om jag kunde komma på intervju :P
Hade vi haft råd och jag vart helt pigg så hade jag åkt :) Men nu när jag vart dålig, och vi har dåligt med pengar så antingen får vi skita i det elr skjuta upp det! Skulle åkt nästa vecka när jag har lov nämligen! Och LAT som jag är så har jag ju självklart inte ringt hlr :@ Får fan ta och göra det imorrn.. Om inte annat skicka ett mejl så dom vet hur det ligger till iaf!

På torsdag ska mitt yrväder till veterinären också :P hehe.. Kastrering och vaccinering :) Så jag ska äntligen få träffa henne igen! :D Min lilla bebis ;) hehe.. Bäst för Peter att hon inte blivit feet ;) haha..

Har som sagt lov nästa vecka, men inte kan jag ligga på latsidan för det!
Missade ett prov idag, och även en mattelektion.. Har en labbrapport att skriva klart också :/ Satan att man ska vara så lat!! Matteprov står på schemat torsdagen efter lovet :S Men det ska förhoppningsvis gå bra! Är lite mer haj på geometri än ekvationer och skit :P hehe..
Så mitt "lov" består av massa plugg :/

Och jag längtar en massa efter lördag! För då kmr min pudding hem igen! <3 Kerstin kmr hem från Grancan då! Och förhoppningsvis så ska vi till Sandra och orsaka vattenskador xD mahaha! Jag har saknat dig ditt lilla fuckface ;) hehe..
Ska väl försöka besöka henne igen på ön kanske :) När jag ändå är där nästa vecka, så kan man ju göra en visit till den södra delen också.. Bäst för dig din lilla skit att du köpt ngt till mig ;) haha..
Ida <3 Kristin! :)

Ska slänga in ett stort Grattis till Anja Pärsson som kom igen efter sin krasch i störtloppet igår och tog ett brons i slalomen idag! :) Mkt starkt jobbat.. Synd Ferry att du sköt bort dig i skidskyttet ;) hehe..

Nehee, om man skulle slänga sig i sängen om man ska till skolan imorrn :P
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









Vad vill du egentligen!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0