Onsdag/torsdag!

Tänkte bara slänga in en snabbis innan jag lägger mig..
Har sökt jobbet på Nya Zeeland idag :) visst, det är klart att det blir lång tid hemifrån och allt.. Men så sköönt att få komma iväg! Det finns till och med chans till helår :D Först och främst är det från augusti till maj, men som sagt med chans till helår! Det hade vart ngt.. Ett år på Nya Zeeland :)

Nehee, nu måste jag sova! Skola imorrn, och måste duscha och plugga innan jag drar.. Kemi och biologi prov imorrn! Ska försöka att åka in till Kalmar och shoppa med min syster också :)
Men vi hööres hörrni! :)







Kyss och smek! <3












Let's take it slow this time! </3

Kommentarer
Postat av: Karin

Shit va härligt! vad är det för jobb?

2010-04-22 @ 08:41:03
URL: http://nicelady.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0