Måndag!

Världens sämsta måndag!! :(
Börjar med att dom ringer från Läckeby, men hade lektion så dom fick pappas nr.. Sen ringde pappa tillbaka tilll mig och sa att Ante bara hade lite känsel i ett av bakbenen, och det var allt :(
Efter skolan åkte jag in till Kalmar och pratade med människorna på Telenor, för min tlfn var ju dum igen :P men nu funkar den igen :) skulle träffat Emma en stund med, men eftersom det tog en jäädra tid innan tlfn ville funka igen så fick jag inte tag i henne innan det var dags att gå upp till far min..
När jag var påväg dit så träffade jag Karin som jag haft praktik hos :) så fastnade lite där :P hehe..
Men när jag kom upp till pappa var det bara att sätta sig i bilen och ta sig upp till Läckeby!

Ante var riktigt dålig idag när vi kom upp dit, så även att kändes jäävligt tungt att behöva ta bort honom så var det det enda rätta :(
För er som inte hängt med så blev Ante typ förlamad i frambenen i fredags.. Han har legat på Läckeby över helgen och har inte blivit bättre.. Dom trodde det var en propp i ryggraden, elr ett diskbrock på två nackkotor!
Men idag sa en veterinär att är det ett diskbråck så märks det på bakbenen först, och inte frambenen som på Ante! men hon skulle göra en kontraströntgen för att se var det verkligen var nu i efterhand, sen skulle hon ringa tillbaka.. Så får vi se vad det var :)
Så nu är det jävligt tomt här hemma :( men bara att gilla läget..
Bara att försöka gå vidare och tänka på annat! Det lär inte bli lätt, men man får försöka..

Ska försöka ta tag i min labbrapport! Blir det inte ikväll så blir det imorrn.. Måste få lite teori gjort också!
Och på fredag är det VALBORG! :D Ska firas hos Jonas iår också! Kmr nog bli trevligt tror jag :) Elr det verkar som det kmr bli vääldigt bra :P känner det på mig! Men vrf är en hemlis ;) hehe.. Elr ni som känner mig riktigt bra vet nog vrf :P haha..


Nehee, gäller att göra ngt vettigt känner jag :P hehe..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3












Me like you alot! <3

Kommentarer
Postat av: Märtha

Usch stackars lilla Ante :'( Men som sagt. Det var nog det enda rätta.

2010-04-27 @ 18:14:08
URL: http://philipssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0