Fredag!

VALBORG! :D Idag är det Valborg gott folk :P Vad ska alla hitta på ikväll!?
En annan ska återigen upp till ljuvliga Gelebo till Jonas och ha lika skojj som förra året :P Och som det ser ut nu så kmr det nog bli jävligt skojj! Jag längtar som fan tills ikväll :D
Men vad är man!? Joo, sitter i skolan och väntar på lektion som börjar om en timme.. Vill inte alls! Jag vill ligga hemma i min säng, och sen börja fixa tills ikväll! Jag har inte tid med skola idag ;) hehe..

Födelsedagsbarn har vi ju med :) Idag fyller Petter och min älskling Dominika år :) och imorrn fyller min morbor 60! Så imorrn skulle han ha kalas.. Får se om man har ork till att gå dit, om man ens hinner hem :P Men mig spelar inte så stor roll om jag hinner hem! Jag kmr nog ha det bra iaf ;) hehe..

Asså jag kan inte ens beskriva hur jädra pepp jag är för ikväll! Jag sitter typ och hoppar i stolen framför skärmen xD haha.. Tkr klockan kan bli mkt som man kan åka ngn ggn! Åh, vad denna dag kmr gå långsamt :/ Gaaaah!!


Om man skulle ta och göra ngt vettigt istället! Men finns ju inte så mkt att göra i skolan precis (a) hehe..
Men vi hööres hörrni! :)








Kyss och smek! <3











Me like you alot! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0