Tisdag!

Jahaa, vad har man gjort idag då!? Inget alls! Som vanligt i mitt liv :( vill inte ha ett tråkigt och händelselöst liv.. Ngt måste hända innan jag kryper ur skinnet!
Detta är en aledning vrf jag vill börja plugga igen! :) Ja, ni läste rätt.. Jag vill läsa upp mina betyg för att sen läsa etologi och djurskydd på SLU i Skara!
Så nästa vecka elr ngt ska jag till komvux för att höra hur jag kan göra för att läsa upp de betyg som krävs! D.v.s matte, fysik, kemi och biologi! Kmr bli jobbigt, men det får man tåla.. Bara en försmak till vad som kmr!
Jag måste verkligen ta tag i mitt liv nu, så det är väl en anledning till vrf jag vill detta också :P Finns ju inga kurser elr program i Kalmar som jag vill läsa.. Fast det skulle vara kul att läsa till sjukgymnast på djur! Men frågan är ju bara vad man ska plugga då! Antagligen är det ju djursjukvård och sen ngn inriktning där, men jag venne..
Men men, det ska jag ta tag i nästa vecka som sagt!

Imorrn mååste jag verkligen gå ner till körskolan och boka lektioner! Skulle gjort det i måndags, och jag skulle gjort det idag men jag tar ju förfan aldrg tag i det :/ Jag hatar detta! Så imorrn ska jag tvinga mig upp och sättamig på cykeln ner till körskolan.. Annars kmr jag aldrig få ngt körkort! Jag har ju redan dragit ut på det som jag har så!

Imorrn är det träning igen :) sen är det bara en elr två träningar till innan sista matchen mot Mönsterås som blev inställd i fredags!
Snart börjar inomhusträningen också! Det ska bli skojj :D Det är ibland roligare att träna inomhus än utomhus ;) Dels för att det går snabbare och dels för att det är mindre ytor så man får röra sig mer.. Me like inomhusfotboll :P hehe!

Nehee, om man kanske skulle ta och tänka på refrängen så man orkar upp imorrn! Är ju så lat om dagarna (a) haha..
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3













Jag tkr om dig väldigt mkt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0