Tisdag igen, elr möjligtvis onsdag :P

Ibland vill jag bara försvinna härifrån och flytta in hos ngn!
Nästa år åker mamma, pappa och Petra utomlands igen.. Och vem skiter dom som vanligt i!? Joo, Ida!!! Är så jädra trött på detta.. Vrf alltid jag!? Så fort jag fått mitt körkort ska jag söka ett jobb långt borta så man får börja om från början..
Visst man kmr sakna alla här hemma men det får jag ta! Dom får komma och hälsa på ;) hehe.. Bara jag kmr härifrån!
I sommar har det vart skönt att inte bo hemma, men ändå skönt att komma hem på ngt sätt.. Men oftast vart ju inte resterande familj hemma då :) det var mer i slutet av sommaren dom var det!

Saknar min katt gör jag med :( Satans Hugo att inte tycka om henne.. Vad skönt det hade vart och ha henne här nu.. Hon lyser upp dagen :) min lilla fjant! <3
Saknar ngn att ligga och mysa med i soffan om kvällarna också! :( Och vrf ska det vara så svårt!? Kan inte kärlek vara lätt.. Så skönt det hade vart då! Men vad ska man då kämpa för om allt blir som man vill!?
Vrf ska man alltid hitta ngt som gör saker och ting så svåra :/ Man tror man har framtiden fixad, men så hux flux så händer det ngt.. Är det ovanligt!? Nae, inte i mitt liv.. Ngn som vill byta!?
Jag tkr om dig ganska mkt, men jag vet att du inte vet om det.. Men vill jag ens att du ska veta!? Jag tror faktiskt inte det.. Det skulle antagligen bara försvåra mer saker :S elr det vet vi ju iofs inte! Men ska man våga ta chansen!? Jag vet inte.. Jag vet inget längre! :/

Nu har jag bara klagat en massa men det har jag rätt till tkr jag :P har sökt jobb idag :) Och aktiverat mig på vikariepoolen på af.se! Så duktigt har jag vart.. Får se bara om man gjort allt i onödan! Ska ändå till Komvux nästa vecka har jag bestämt.. För den där etologi och djurskyddskursen skulle vara jävligt intressant :) så nu är det bara att jobba på, så kanske jag flyttar upp till Skara! Vem vet.. Inte ens jag ;) hehe..
Ska nog sova nu faktiskt, ska till körskolan imorrn och sen är det träning på kvällen :) längtat lite faktiskt!
Just det! Har tagit upp mitt One tree hill tittande igen :P Så nu har jag börjat om med säsong 1 och ska se alla :) Me like One tree hill!
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











Gör allt lätt för mig, jag orkar inte mer! :/



Peyton Sawyer ritar denna bild i säsong 1, avsnitt tre elr fyra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0