Söndag!

Sitter nere i Krankelösa och har kapat Eddie dator :P han jobbar ju ändå!
I fredags var det modellplåtning i F-staden :) Askul var det, skulle jag gääärna göra om! Fotografen var jättenöjd med mina resultat också! ;) Det ni! Efter det så släppte mamma mig inne i Kalmar, för jag skulle med Emelie och Jessica till Palace :D Det blev en mkt trevlig och lugn kväll! Träffade på lite trevligt folk, men även lite otrevligt :P haha.. Och John var jättegullig som körde hem mig på kvällen sen med :) Tackar vi mkt för..
Igår vart jag jätteseg med! Gick väl upp runt tolv elr ngt kanske.. Sen vid fyratiden kom resten av familjen och Manfred med pizza ;) vilket var väldigt uppskattat från min sida! Eddie kom efter ett tag med.. Kollade leksakerna i garaget. då jag hittade en piltavla som jag satte upp :P så där stod vi ett tag innan vi stack bort till Fina.. När vi kom därifrån så vart det dags för oss att dra oss mot lilla huset på prärien ;) haha.. Men vi gjorde en mellanlandning hos Daniel först! Han var inte så pigg efter festen i fredags, men det får man nästan förstå :P haha.. Men nu blickar vi långt fram! Elr aa, två veckor iaf när Sandra öppnar igen :D

Och altid när man ute ska det ju vara ngt, och det vart det ju självklart i fredags med! Jag tänker inte säga här vad som hände, utan vill ni veta får ni ta kontakt med mig så kanske ni får veta :P Men jag kan säga så mkt att mina tankar ät inte lugna en sekund nu, utan har det och dig i tankarna hela tiden.

When you think you have found your one true love, why does it always come something in between!? I'm sorry for the way that I am :(
Jag vet inte vad jag vill, för just nu är det så mkt att tänka på.. Och det finns andra än du i mitt liv som jag tkr och bryr mig mkt om!

Nehee, kanske ska ta en macka elr ngt! Försöka sova ngn timme med tror jag :P ta död på alla satans flugjävlar först bara! Har sovit sammanlagt 4 timmar inatt, och allt pga flugorna!! :@ DÖD ÅT FLUGORNA!! :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3











Åh, vad mkt jag tkr om dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0