Onsdag!

Hej igen! :)
Jag överlevde helgen i Göteborg, men det var knappt ;) haha.. Efter en tur i Kanonen och uppskjutet så kände jag mig halvdöd :P Men kul hade vi!
Vi åkte upp på lördagen, och kom fram runt tolvtiden kanske.. Då rummet inte var klar riktigt så bestämde vi oss för att ta en sväng runt där vi bodde :) och vi hittade favoritresturangen gjorde vi med! Mätta som as blidde vi på en rätt så liten portion lasagne :) då rummet fortfarande inte vart klart när vi kom tillbaka så sket vi i att vänta, så vi gick till Liseberg istället.. Det första vi gjorde var att åka Balder, och fick ett väldans fint kort också :P haha.. Kmr väl scanna in det, elr ngt! Iaf kmr det in på bdb snart :P Vi åkte rätt så mkt faktiskt! Men det värsta var ju som sagt Kanonen och Uppskjutet :P haha..
På kvällen gick vi ner till avenyn och satte oss på en typ pub/uteservering :) det var riktigt trevligt faktiskt! Har testat på en piggelin också :P hehe.. snakkade med några snubbar också :P haha..
Söndagen bestod av utcheckning, Liseberg, bio och mer Liseberg :P hehe.. Mkt trevlig dag! Blev en aningen sent faktiskt.. Men det var det tamejfan värt ;)
Vi såg The ulgy truth :) SE DEN! Askul var den :P haha.. Helt klart sevärd!

Aja! I måndags vart det träning igen :) mkt trevligt, och jag fick ingen träningsvärk ;) haha.. Så det går framåt.. Synd bara att det är uppehåll ett tag nu! Lär väl bli träningsvärk första inneträningen sen ;) Iaf så är det sista matchen på lördag.. Mot Mönsterås på bortaplan! Samling vid tio i Trekanten :P Och vi som hoppats på puben på fredag! Aja, det ordnar sig väl.. Orkar jag upp och jobba dagen efter så ska jag minsann orka spela match :P hehe..

Har vart på Öland sen i måndags med :) gosat med min lilla fjant! Fast sådär jättekelsjuk var hon inte :P hon tyckte det var roligare att jävlas med Selma tror jag ;) Stackars Selma säger jag bara.. Får inte en lugn stund nu när lilla Snurran är där! Får bara hoppas att det blir bättre.. Sen får man väl sponsra med pengar, om Peter ska ha katten kvar :P Iofs så kanske jag fått jobb i Runsten, så då kanske jag bosätter mig hos han :P hehe.. Då får jag stå för Snurrans mat :)
Nehee, kanske skulle ta och sova snart! Vore kanske en bra idé :P

Men vi hööres hörrni! :)






Kyss och smek! <3












Vad vill du egentligen!? </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0