Fredag!

Det är fredagkväll och jag sitter hemma! Det ni ;) hehe.. Har inte vart hemma en fredagkväll på jag venne hur länge (a) Skulle ju vart hemma förra veckan, men då blev det ju Palace på kvällen, vilket jag inte ångrar :D Men men.. Känns skönt också på ett sätt, men jag har sån lust att dra in på en sjuhelvetes pubrunda! Men man får säga nej.. Jag har inte ens pengar till mina tlfn räkningar nästa månad :/ Hur ska detta gå ihop!?
Gaaah! Om man skulle ta och gå och vinna ngn miljon :P hehe.. Hade ju inte vart fel! ;)

Jag vill ju börja plugga igen och då får jag ju pengar! Men får nog ändå vara en del sparsam, så jag inte slösar upp allt direkt, vilket är ganska lätt hänt (a) Iaf när det gäller mig :P haha.. JAG VILL HA PENGAR!! Dagens problem är hur Ida ska skaffa fram pengar! :P

Men men! Jag, mamma och Petra var iväg idag.. Först vart vi i Färjestaden på Köpstaden :) Var inne på H&M där jag fick två nya tröjor :)
(kmr bild på bdb) och lite så.. Mamma köpte ngt och sen åkte vi in till Kalmar.. Vart inne på Glitter och Gina :) Hittade en tröja jag ville ha, men så blidde det ju inte!
Käkade på Fyrkanten a.k.a Zappas med! Träffade på Kaorin :D Det var en hel del trevligt.. fast hon jobbade ;) hehe.. Pappa kom dit så vi åkte vi till City Gross för att handla.. Sprang in en sväng på Media Markt :) Pappa köpte en GPS! En liten skit är det.. Men den duger för oss :P Vi skulle köpt den för ngn vecka sen när vi skulle till Götet :P Fast dom skulle väl säkert haft den till tävlingen som övriga familjen skulle på!
Aja, men nu sitter jag här och ska väl snart sova :) Har hela huset för mig själv imorrn ;)
Är det ngn som vill hälsa på är det bara att höra av sig :P Funderar på om man inte ska göra en massa teori när man väl har det lugnt här hemma..

Aja, ska glo runt lite till innan sängen kallar!
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3









Jag saknar dig! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0