Fredag!

För en gångs skull ser det ut att bli en lugn helg :P
Ikväll är det Modell för en dag som Another pretty face anordnar.. Den går av stapeln i Färjestaden, så vid kvart över åtta ska jag vara på plats :) Men jag har inte riktigt bestämt vad jag ska ha på mig riktigt än! Men det blir antingen mina jeansleggins och en lång top, elr mina svarta leggins med mitt vita långa lunne :) Får se vad det blir.. Tror jag kör på dom svarta faktiskt :) Så blir det ju självklart heels till det! Nervöst börjar det bli, inte för att jag vet vrf :P

Imorrn skulle det ju vart match mot Mönsterås, men dom hade flyttat matchen.. Så det blir nog om två veckor istället!
Och nu är det snart dags för premiären av Sandra med :P Programmet kmr den 25, och det öppnar den tredje oktober med Black Jack :) så snart kan man börja boka upp höstens helger! :P hehe..

Nehee, ska springa in i duschen en sväng :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek <3












Jag vet inte vad jag vill! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0