Onsdag!

Ibland orkar man inte blogga helt enkelt, och det blir ganska ofta iband känner jag.. Är ju en vecka sen sist!
Jag har haft en massa körlektioner som går jättebra :) Känns verkligen som att man börjar komma ngnstans nu.. Har även vart på möte på Komvux här i Nybro! Ska börja plugga till våren :) Ska plugga upp mitt maB betyg, plus lite ämnen sen ska jag flytta till Skara och plugga på SLU :) ska bli skönt att komma härifrån.. Kan behöva det! Är lite för mkt skit runt omkring mig just nu.. Skulle behöva ngt eget känner jag! Jag vill ta hand om mig själv, ha mina egna regler.. Inte behöva rätta mig efter alla andra hela tiden! Men synd bara att man inte har några pengar till ngt alls :(

Jag hatar att vara pank! :/
Det vart ju premiär på Sandra i helgen med :) vart en massa skojj, förutom en del som hände som jag inte vill prata om här.. Längtar redan tills nästa ggn vi ska dit! Lär väl bli om typ en månad elr ngt.. Hatar Sandras program i höst! Det är säkerligen på grund av Dansbandskampen.. Skulle inte bli förvånad! Men men. vad ska man göra!?
Vi spelade också sista seriematchen i söndags med ett resultat som vi inte ska prata högt om (a) hehe.. Blev placerad på backen igen :/ Första ggn jag spelade back var förra matchen, och då har jag ändå spelat fotboll i 9 år, men typ 1½ års uppehåll.. Men men, är väl bara att vänja sig! Kmr nog inte komma därifrån i första taget :P Hoppas bara man slipper det inomhus sen :) För inomhus spelar jag faktiskt bättre än utomhus.. Tkr jag iaf :)

Nehee, om man skulle ta och dra igång med lite teori så den blir klar ngn gång..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3









Hur ska jag göra, ngn som kan berätta det för mig!? :/

Kommentarer
Postat av: Thess

Kul att du ska börja plugga igen, jag ska nog också plugga i vår igen, om jag kommer in och inte får jobb innan och så, men det är väl föga troligt med dagens arbetsmarknad :P



Håller också på med körkortet, har halkbanan den 20e denna månaden, sen är det bara några lektioner kvar och sen uppkörning och prov! Jäjj! :D

2009-10-10 @ 12:44:19
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0