Onsdag!

Jahaa!
Vart nere på stan idag, men utan framgång.. Kärringen på arbetsförmedlingen sa att jag inte alls var inskriven! Jag var där för en månad sen och gjorde det.. Men det var jag tydligen inte alls :/
Så jag får gå dit igen imorrn tydligen.. Men jag venne riktigt vrf! :S Hoppas på förbättring då.. Sen ska jag hitta på lite annat imorrn, men jag hlr det hemligt änsålänge ;) hehe..
Får se om jag berättar :P Vill nog hålla det hemligt sålänge det går..

Vart på spinning ikväll och jobbigt var det! ;) men kul! Kanske ska fortsätta ;) hehe..
Kan behöva träningen :P Får se hur jag gör..

Nehee, nu ska jag se klart på True blood! Får se om jag skriver imorrn igen..
Men vi hööres hörrni :)





Kyss och smek! <3







När ska jag få ordning på mitt liv igen!? :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0