Torsdag!

Idag blir det en städdag! Förhoppningsvis ska jag väl hinna bli klar med det nu..
Har vart på ett litet äventyr med, men det får ni veta mer om när jag vet mer :P hehe.. Vill inte ta ut ngt i förskott, men jag hoppas att det går bra med det :)

På lördag är det Rosenström på Sandra :D Jag hoppas för guden att jag kan dra dit.. Har sett framemot detta så länge nu.. Förhoppningsvis så har man lite pengar med! Det är väl en anledning till att jag städar (a) hehe..

Denna veckan har vart så tråkig!! Men det är lite mitt eget fel.. Hade jag ansträngt mig lite mer så hade det vart bättre! :/
I måndags var jag och Emma S inne och kollade bandy.. Det var mkt trevligt tkr jag allt! Lite roligt att det är 5 års skillnad på oss ;) hehe.. Men ändå kmr vi så bra överens! Men det är trevligt :)

Nehee, om man skulle ta och sätta igång med städandet :)
Men vi hööres hörrni!





Kyss och smek! <3









Jag vill att allt ska bli bra igen! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0