Tisdag!

Inte sådär på humör för ngt alls idag känner jag! Vaknar och är tung i huvudet och tjock i hela näsan.. En förkylning på G med andra ord! Vi får hoppas att det är gris-feber ;) lite dumt, med tanke på att jag ska vacc mig på fredag :P hehe..

Igår vart jag på körskolan och rättade mtt prov jag gjort, det gick bra.. Sen gjorde jag ett vägmärkes-test där jag hade typ 3 fel på typ 20 frågor.. Klart godkänt om ni frågar mig ;) tehe.. Idag ska jag ner och rätta ett test till och kanske gör ett vägmärkes-test till :) det börjar lossna nu! Jag vill ha det däringa satans kortet ngn ggn!

Ska iväg på äventyr idag igen också :) hoppas på att det går bättre idag än vad det gjorde sist.. Jag hoppas jag hoppas jag hoppas jag hoppas jag hoppas!!! :D

Nehee, nu ska jag ner och stoppa ngt i magen och sen ta en härlig dusch :)
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










Jag vill ha dig i min närhet! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0