Sammanfattning!

Var ett bra tag sen jag skrev sist, och det är dåligt av mig men jag har inte hunnit helt enkelt..
Nu är jag iaf en rykande färsk student :D I onsdags smällde det och jag och halva Ingelstorp
(kändes det som) tog studenten :)

Men iaf, ska sammanfatta lite tänkte jag!

Lördag:
I lördags hade jag balen och det var sjuukt roligt! Började dagen med att sitta hos frissan klockan nio för att vara fin när vi åkte in till min kusin som konfimerats :) Stal ju uppmärksamheten lite, men wtf ;) hehe.. Var på plats för fotografering klockan tre och det var lite pinsamt när vi tog klassfotot och vi var 6 stycken, men men..
Jag, Jessica, Fredrik och Tobbe tog parfoto alla fyra med.. Blev mkt fint :)
När vi kom bort till Stadshotellet så vart det lite väntan innan det var mingel och fördrink för att sedan bege oss upp till salen vi skulle vara i.. Fint uppdukat och mkt bra bordsplacering var det! Jag säger bara bord 7 ;) hehe.. Vi hade typ bästa bordet och vårt bord öll ihop under hela kvällen och dansade, vi var helt galna ;) tehe.. Vi dansa och hade kul hela natten lång, och mina skor fick stå den sista timmen! Hade så fruktansvärt ont i föttern :P Men vad gör man inte! Vill ni se bilder från balen får ni kolla min bilddagbok under veckan, för då ska jag lägga upp! :)
Söndag:
Teater stod på schemat idag, men det sket jag i för jag skulle till Joel :) Elr aa, jag och Märtha skulle! Detta av anledning att vi skulle på vandring med Eva i Bergkvara dagen efter :P Men iaf! Vi bakade kladdkaka och dygnade.. Det vart ju inte meningen att vi skulle dygna, men det bara blev då.. Det började väl när vi kollade på Skräckfilm och sen började vi skrämma upp varandra, och jag var nog räddast! :P Men hallå! Jag kan inte hjälpa att jag är lättskrämd ;)
Sissela Kyle's dvd kollade vi på med ;) Och jag och Märtha tog åt oss och har vårat eget nu ;) Och det är faktiskt kul! Säger bara: Hurra kussemurra xD mahaha!
Måndag:
Upp tidigt för vandring med Eva, var inte soec lockande när vi såg att det regnade på morgonen :/ Men men! Vi fick höra att vi kanske slapp gå om det regnade för mkt ;) Vi samlades hemma hos Helena för att värma upp oss lite och så.. Sen gick vi en sväng på kanske 20 min elr ngt, innan vi kom tillbaka och det var dags för mat! Efter maten vart det meningen att vi skulle gå 8 km, men vilka fick lov att stanna hemma för Helena? Joo, jag och Emmelie ;) hehe.. Så vi kollade på Andra sidan häcken :P Elr aa, jag såg väl kanske 20 min innan jag somnade (a) hehe..
När dom andra kom tillbaka var det dags för avslut och Eva åkte hem, vilket var väldigt skönt!
Senare kom Kerstin och det var dags för middag, och det blev Tacos :D massa gott var det, och mätt som ett as blev man! Vi kollade på film sen, Madagaskar 2 blev det.. Den har jag visserligen redan sett, men den är bra iaf :P
Det blev lite lekar och lite så innan vi åkte hem! I det stora hela var detta en skitrolig dag :)
Tisdag:
Sista natten med gänget och vagndekoration :) Vi fixade till vagnen på dan idag, men vi som failade Grönt kort, gjorde om detta med.. Vagnen blev massa fin och ett stort Tack till Pelle för att vi fick låna den, och även till Peter som körde :) Vi hade tur och skolan ordnade så den kom inomhus under natten med!
På sista natten med gängen åkte vi till Bjursnäs och åt och hade trevligt alla klasserna! Det blev grillad mat och sen glass och gott til efterrätt :) Lekte lite gjorde vi med, men det gick kanske inte jättebra! (a) Och Gustav bevisade ju en sak under kvällen med, att han verkligen Inte kan suga xD hehe.. Vi skulle skicka ett kort mellan varann och det var alltid han som tappade det eller sjabblade bort sig :P hehe.. Men men, vad kan man förvänta sig av en liten pojk ;)
Det dracks en del med, inte för min del dock men det är jag ganska glad över faktiskt.. Vi åkte hem runt elva tiden kanske, då det började bli ganska dött och vi blev lite trötta! Men det var en mkt trevlig kväll faktiskt :)
Onsdagen med stort O:
Studentdagen då! vaknade vid sju och hoppade in i duschen, sen plattade mamma mitt hår och jag klädde på mig och så.. Kunde inte äta ngt, för jag var väl nervös elr ngt, så tvingade i mig frukosten! En liten stund innan vi åkte så märkte jag självklart fått en maska på mina strumpbyxor :P så mamma tog fram nagelförstärkningen i nödfall så :P hehe.. Sen tog pappa lite kort innan vi åkte mot skolan för champagnefrukost, och vi hämtade upp Ida och Natalie i Trekanten med! När vi kom fram till lägenheten så vart det dags att börja skriva i mössorna och så.. Vid kvart-tjugo över nio öppnades champagnen och vi skålade innan vi gick upp till skolan för fotografering! När den var klar så gick några ner till vagnen och kollade den sen vart det dags för mat! Massa god var den och det var även tårtan vi fick till efterrätt :) Samling i gympasalen var nästa punkt, och det var premieutdelning och tal.. Märtha höll det bästa talet och jag fick föräldraföreningens bokpremie :) En paff Ida hämtade Diplom och paket :P
Sen vart det dags att gå till klassrummen och säga hej då till klassen, och då kunde inte Ida hålla tillbaka tårarna! Men det var för att Kim sa så mkt fint om klassen så det gick bara inte.. Det smittade lite för Amanda började med gråta :P hehe.. Sen vart det dags att gå ut på balkongen och sjunga studentsången tillsammans med dom andra treorna! Och efter den vart det bara våran klass kvar! Då tog jag och Amanda ton på Ingelstorpslåten ;) Efter den gick det utför, bokstavligt talat för då började vi åka ut :P hehe.. Jag var tredje ut och höll på att stå på näsan (a) hehe.. Men det bjder vi på :P När man fått blommor och delat ut till dom som skulle ha så tog vi plats på vagnen och åkte iväg! Det var här ngnstans det verkligen gick utför :P Jag och Jessica var väl dom som höll ton på flaket i dom två timmarna som vi åkte ;) hehe.. Och det har satt sina spår, för halsen är inte helt frisk idag hlr :P Bilder från idag kmr också upp på bdb! Kmr skriva mer om studendagen imorrn elr ngt, för nu får det inte plats mer!

Ikväll blir det party :D Wohoo!!

Kyss och smek! <3



När ska jag få vara lyckligt kär!? =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0