Nervöst!

Snart kmr mamma och då ska vi till Sundtorps gård för jag ska på typ arbetsintervju.. Så jag är lite nervös nu kan jag säga! :P Typ skakar lite och så.. Egentligen är det väl inget att vara nervös över, men jag kan inte låta bli.. Min framtid står på spel ;)

Vart en kort och lugn dag idag annars! Hade ekologi på morgonen, klarade alla uppgifterna till miljökörkortet! Och på lunchen gjorde jag slutprovet och klarade det med, så nu slipper jag den skiten :P
Gjorde terrängprovet på idrotten, och även det gick bra! Så hittills har dagen varit bra iaf ;)

Men nu ska jag leta upp Eva så mamma kan få sitt physalisträd
(stavningen?) som jag lovat :P
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3








När ska jag få vara lycklig då!? :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0