Frisyren bestämd!




Var hos Jossan idag, och såhär kmr mitt hår se ut på ett ungefär på balen! :)
Massa fint! Jag och Jossa hade förstått varandra bra tkr jag.. Så ska dit imorrn för att berätta hur lockarna höll och om den höll bra över lag och så.. Kanske kmr klippa luggen lite med ;)
Är massa nöjd med frisyren :) Längtar bara ännu mer till balen nu! (a) hehe..

Var på slakteriet med mjk idag med.. Tkr inte det var jätteäckligt så, men det luktade illa :S Elr, det är klart! Vissa delar var ju inte det trevligaste.. Fick en halv gris på mig med :/ Inte det minsta trevligt..
Fick se där dom tog av skinnet på nötdjuren med! Såg lite hänsynslöst ut!
Åh, det äckligaste var nog när vi såg huvudena utan skinn och musklerna ryckte fortfarande :S Ussa! Iofs, var inte spec trevligt och se reaktionen på elchockarna hlr :/ Men men, maten kom inte upp iaf ;) hehe.. Skönt det!

Efter slakteriet var det en stunds väntan innan min buss gick, så jag och Ela drog in på Netto och köpte lite att äta sen satte vi oss vid scenen i stadsparken och åt :) Lite småmysigt så.. Blir fett pepp på att grilla en sånhär dag! Med lite volleyboll med, aldrig fel ;) hehe.. Men men, blir väl kanske av ngn gång :P

Undrans om man kanske ska ta och göra ngt vettigt :P
Men vi hööres hörrni! :)




Kyss och smek! <3






Jag saknar din trygga famn! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0