Teater!

Sitter just nu i Flygsfors och repar teater.. Var tvungen att ha datorn med mig för jag ska skriva manus till projektarbetet! Då passar man ju på att gå in på internet (a)

Var upp tidigt idag.. Skulle duscha och så innan Uffe kom vid typ halv nio och hämtade mig och Emma! Så ingen sovmorgon blev det idag.. Även om jag skulle behövt det, för det blev en hård och sen natt ;) hehe.. Blir en lång väntan innan jag får göra ngt på scen :S För jag är inte med förrns i sista scenen, och änsålänge är vi bara på scen 3 så, det är ett tag kvar..

Jag märkte inatt att jag har kvar mina känslor för dig.. Men det struntar väl du i! :/ Hoppas fortfarande på att det kan bli ngt igen, för jag har saknat dig..


Ska koncentrera mig på teatern nu :P
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3








Jag vill ha dig tillbaka! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0