Plugg, plugg och mer plugg!

Just nu är jag bara såå trött på allt! Man har massa press på sig i skolan, och massa press på sig när man kmr hem.. Jag fattar inte hur alla orkar :S Jag gör det iaf inte..


Just nu sitter jag med religionen som vi ska ha "prov" i imorrn.. Vi ska typ skriva en jämförelse mellan dom tre stora världsreligionerna som är judendomen, kristendomen och islam! Det kmr gå skiit! Dels för att jag inte har lust att plugga, och dels för att jag har glömt allt om judendomen och kan typ inget om islam :/ Önska mig lycka till imorrn runt ett-tiden, för då sitter jag och skriver och ka behöva lite lyckoönskningar :P

Har dessutom psykologi, mjölk och nöt och hästkunskap som ska göras :S Och jag åker nästa vecka, sen är det bara två veckor kvar till påsklovet! Hästkunskapen skulle vara inne efter påsk, och jag har inte börjat.. Tror t.o.m att jag har slarvat bort uppgiften (a) men men, bara att be Mona om en nu :P hehe..

Hur ska jag hinna med allt!? Känns som att jag skulle disponerat tiden lite bättre :/ Aja, lätt att vara efterklok.. Vilket jag typ jäämnt är! Det börjar bli dags att börja tänka efter före istället för efter.. Det kanske är det jag behöver för att skärpa till mig :) Fast det är ingen idé att börja med nu (a) det tar vi efter Grancan! ;)


På tal om Grancan så längtar jag som ett gehu efter den resan, och på lördag smäller det!! Då ska Ida flyga till solen! :D Ska dessutom flyga för första gången :S Kmr vara asnervös :/ Haha, det kmr bli som på sällskapsresan när han ska flyga ni vet! "Jag kan flyga jag är inte rädd, jag kan flyga jag är inte rädd" xD haha.. Det kmr nog göra saken mkt lättare ;) Skämta bort det lite på ngt sätt.. Men asså seriöst så kmr jag säkert svimma elr ngt :P Elr så har planet fått för sig att störta just den dagen och den turen :/ Hoppas vi inte på!!
Jag kmr ha fett kul, tror jag :P Och vill ni ha ett kort får ni skicka eran adress så kanske vi fixar det :) Jag vet iaf tre som ska få kort av mig.. Men jag har ingen adress till ngn av dem ;) hehe.. Får ordna det..

Nehee, nu börjar det bli dags att plugga igen.. Kanske slänger upp ett inlägg lite senare :)
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3








Varför inte bara hålla vad du lovat!? :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0