Nervös! (a)

Börjar bli lite nervös nu för det är inte mer än 7,5 timme kvar till planet lyfter nu! :D Härligt härligt..

Molly kom hem imorse igen så det känns skönt att inte behöva oroa sig när man ska iväg :) För jag hade varit vääldigt orolig över hur det är med henne och sådär annars.. Men men, nu är det ju bra så det spelar ingen roll :D

Och bara så ni vet så kan ni ju vänta er lååååånga blogginlägg sen när jag kmr hem, för jag kmr säkert ha en maaassa att skriva om ;) hehe.. Ska skriva upp lie i min kalender med så jag vet vad som händer så man inte glömmer ngt :) Sen får ni gå in på min bilddagbok (
http://aprilida90.bilddagboken.se) för att kolla på bilder :) Om jag inte lägger in ngn här.. Får se hur det blir lite! Mkt text och bilder kmr det bli iaf ;)

Nu ska jag gå och duscha och äta lite! Lollo kmr med kameran snart med :D
Men vi hööres om en vecka hörrni! :)


Kyss och smek! <3










Du finns i mina tankar hela tiden! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0