Läxoor! :/

Har ätnligen gjort klart mjölk och nöt uppgiften som skulle vart inne idag (a) hehe.. Elr hon fick den ju faktiskt idag, eftersom klockan inte är tolv än ;) hehe.. Så hon kan ju inte klaga sen! Men men, ligger ändå efter med massa uppgifter :/ Så jag vet hur mitt lov kmr spenderas.. Med läxböckerna hemma i min ensamhet! Om jag inte drar till Ön ngt ;) hehe.. Det hade varit trevligt! :) Och då menar jag ju självklart till Keerstin :P Vem annars!? (a) tehe..
Är på ovanligt bra på humör idag förresten! Fast det har typ vart min otursdag (a) hehe.. Det börjar med att Offe drar mitt huvud i kanten på en cementvägg, sen så på idrotten så ligger man på tjockmattorna så kmr Jessicka F och ska rulla över ens rygg :P haha.. Ofta liksom, så då fick jag ont i ryggen med.. Och igår drog jag dörren rätt i pannan :P Asså den sidan som går ihop med dörrkarmen eller den andra dörren om man har dubbeldörrar! Så klantig är jag ;) haha..

Ska ta tag i religionen imorrn och göra den klart till varje pris! Den mååste in innan jag åker asså! Men eftersom vi inte får skriva på datorn blir det lite jobbigt.. För blir jag inte klar med den imorrn så måste jag sitta med den i skolan på fredag, och det har jag verkligen ingen lust med :/ Så imorr gäller det! Tur man slutar vid halv elva imorrn då ;) fast ska sitta kvar och äta så jag åker väl vid tolvtiden från Kalmar kan jag tänka mig.. Och när jag kmr till Nybro igen ska mamma och jag äntligen köpa mig mina Gladiatorsandaler som jag har sökt efter som en galning i typ en månad :P haha.. Så nu bara två dgr innan man åker så köper man dom liksom ;) Jag kmr få skoskav :S jag ska ha med mina foppatofflor med, så man kan varva lite.. Kmr nog ha med mig lika mkt skor som jag har lkäder känns det som (a) eftersom jag har mest sommarskor så lär det nog bli så.. Men men, man får ju prioritera :P

Jag vill bara åka iväg NU!! Längtar så det är inte kloookt! Kmr vara asbervös för hur mycket saker som helst när vi sitter där på flygplatsen, känner det på mig.. Och jag hoppas en viss person kmr och vinkar hejdå (a) hehe.. Ja ska skriva upp adresserna jag ska skicka till med :) Så jag har dom med mig!
Och just det! Vänta er inga toppenbilder från resan på bilddagboken sen.. Eftersom blixten är sönder på min kamera så får jag använda den gamla :/ Och den är ju inte den bästa precis.. Asså jag får bättre bilder med min mobilkamera, men aja! Det är ju en kamera iaf :P Och försök inte ens ringa elr messa mig, för mobilen får jag lämna hemma :'( Kmr känna mig naken! Elr så lämnar man simkortet hemma i ngn annan mobil, så kan man ha med sig den ändå :) Perfa, funderar på att göra så faktiskt..

Sa att det bara skulle vara ett snabbt och kort inlägg men iaf (a) hehe.. Nu måste Ida sova, så hon orkar upp i tid imorrn :)
Men vi hööres hörrni! :)


Kyss och smek! <3








Du har en speciell plats i mitt hjärta! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0