Hoosta!

Nu har min hosta kmt tillbaka :S

Idag var det en slapp och kort dag i skolan.. Hade bara en lektion :S fick en hemuppgift som vi fick göra på lektionstid! Blev nästan klar, har bara typ några frågor kvar.. Hängde med Jessica och Nicklas upp till bussen.. Sen frågade jag Jessica om hon ville gå med mig lite på stan :P och det ville hon, så vi spenderade lite pengar inne på New Yorker :) Hittade ett par skor, byxor och ett par öronhängen.. 277 gick det på, så lite fynd var det allt :P När jag kom hem så gick jag in på Kvantum och köpte tofsar och en hårfärg :) så jag tvättade ur hårfärgen för en liten stund sen.. Är spänd på resultatet :P Ska gå och torka det bara!
Nu känns det att Studenten är nära! :S Idag fick vi inbjudningar till balen, och imorrn kmr studentmössorna :D Shit asså, jag som hade panik innan.. Det blev ju inte ett dugg bättre nu :/
Och jag bara måste tala om en sak :P Igår när vi var och handlade köpte mamma Kalas puffar till oss :D Asså, vadå länge sen man åt det elr.. Massa gott är det! Rekommenderas starkt till alla som är lite barnsliga (a) hehe..
Nehee, nu ska jag torka mitt hår :D
Men vi hööres hörrni! :)
Kyss och smek! <3
Jag ångrar mina misstag! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0