Fredagkväll!

Vad gör jag på en fredagkväll!? Joo, sitter och redigerar min film :D Äntligen börjar man komma ngnstans!! Så det blir klart på tisdag elr onsdag kväll :P Eftersom man inte kan sitta med i helgen, så får det bli att åka fram och tillbaka under måndagen och tisdagen så man kan sitta och pilla ;) haha..
Har även kommit en bra bit påväg med det jag ska säga i filmen också.. Just nu känns allt ganska bra faktiskt :) fick typ panik igår när pappa sa att han inte skulle vara hemma under nästa vecka! Så han kunde inte hjälpa mig att redigera filmen.. Men idag så visade han mig hur programmet funkar, så förhoppningvis så ska det funka bra :)
Krånglar det så får jag väl ringa han! Han ska spendera veckan på Gotland på jobb, så han har lite svårt att ta sig hem om man säger så.. Det är ju inte ngt man gör över en kväll ;)

Idag var det en slapp dag! Satt på projektredovisningar hela dan.. Det var rätt kul, men lite segt emellanåt! Fick tillåtelse att sitta kvar på Jannice's och Josefine's redovisning med :) Dom ville göra det lite mer privat.. Jannice hade fångat en vääldigt fin bild på mig uppe i svinhuset när vi fotade griiisar till hennes projekt :P
Får se hur det blir med min redovisning (a) Jag hoppas på att det blir en bra iaf.. Ska ta lite bilder i filmen som man kan visa.. Får se om jag tar med dvd:n och kanske visar lite! Sånt som märks..

Nu ska jag fortsätta klippa och leka lite :P och kolla Let's dance! Heja Morgan :D
Men vi hööres hörrni! :)



Kyss och smek! <3







Jag ångrar allt jag gjort! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0