Australia! :D

Mååste bara skriva ett inlägg till :P
Såg nu att jag fått hem Australia! :D Så nu har jag lite ångest över vad jag ska göra imorrn.. Kolla på Australia elr plugga religion!? Asså egentligen borde det inte vara så svårt val, men jag har inget annat val än att välja bort Australia tills religionen är klar :(

Funderar på att ha datorn med mig ner till Grancan, men mest för filmerna och attt jag kmr kunna ladda min mp3 :P För jag åker Inte utan min mp3 asså!! Den är nästan lika helig som mobilen ;) hehe.. Men bara nästan! Mobilen, datorn och min mp3 är typ lika ovärderliga :P

Men just det fan, sova var det ja :P

Godnatt på er!
Vi hööres hörrni! :)


Kyss och smek! <3









Du finns alltid i mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Thess

Ja jag tänkte också på det, stackars får... Fast det var riktigt häftigt faktiskt.

2009-03-19 @ 16:02:20
URL: http://pitbullqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0