Tävling!

Gå in här: http://chaosphoto.blogg.se/
Så kan ni vinna tävlingen: Modell för en dag! :)

I fredags tog Åkrahäll studenten och jag var där :P hehe.. Det blev lite jobbigt när man skulle hitta alla, eftersom dom inte kunde gå i samma klass allihop ;) tehe..
Gick sedan med i tåget ner till Badhusparken där alla samlades innan dom åkte runt i stan!
På kvällen så drog jag hem till Elli för att åka in till Vallen :D Det blev en askul kväll, men det blev lite tidigt.. Och det var ju en viss speciell pojk som var lite väl närgången ;) haha.. Men som sagt, det var en trevlig kväll! :)

Lördagen spenderades framför teven och datorn, och sen hem till kusin som har tagit ingenjörsexamen :) Grattis till honom.. När vi kom hem så bänkade jag och far mig framför teven och fotbollen :P Det var ju iofs ingen rolig match att kolla på för Sverige har glömt sitt spel ngnstans! Men men, man kan ju inte alltid vinna ;)

Dagen idag har bestått av teater typ! Kom hem därifrån vid typ halv fyra elr ngt :S Lite segt att vara fast där hela dagarna.. Jag har ett liv utanför tetater, elr försöker iaf! När jag kom hem slumrade jag i soffan en stund (a) det är utmattande att spela kille en hel dag ;) tehe..
Imorgon ska jag in till Kalmar och gratta Micke som tar studenten! :) Han var ju trots allt på min student så! :P På kvällen blir det Vallen igen ;) hehe..
Ska ju in till polisen en sväng med :P hehe.. Så den lilla fittungen kan få sin läxa ngn gång!! Hon ska inte komma ur detta ostraffat! ;)


Nehee, om man skulle ta och göra ngt vettigt istället :P haha..
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3











När ska jag få känna dina trygga armar runt min kropp!? :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: verkar roligt :)



du är med i tävlingen, har skrivit upp dig ^^

2009-06-08 @ 14:01:27
URL: http://chaosphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0