Jobb!

Om en stund ska jag åka tillbaka ner till Krankelösa :) För imorrn är det jobb igen! :D Jag bara älskar det där stället asså!
Pappa skjutsar ner mig till Eddie med sin moppecykel a.k.a motorcykel ;) hehe.. Så det kmr bli skojjsigt, var ju ett tag sen man åkte nu men det ska nog funka!

Förra veckan vart det jobb tisdag-fredag :) hjälpte mest till att förbereda skörden som dom förmodligen börjar med nu! Tvättade silos och plastade väggar och så.. Mjölkade bara lite, men det kmt bli mer nu i veckan för det känner jag på mig :P  Iaf så stortriv jag där :D

Men nu ska jag packa ner lite kläder så man kan åka snart :) slänger säkert upp ett inlägg i veckan!
Men vi hööres hörrni! :)





Kyss och smek! <3










I'm torn! </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0