Trött!

Ja, jag är uppe =P Men inte länge till.. Tänkte bara slänga in ett litet inlägg =)
Denna helgen har bestått av en sak.. Och det är One Tree Hill ;) hehe.. Har kollat på halva säsong 2 snart, och jag håller på att ladda hem säsong 3 ;) Mkt trevligt.. Att man kan bli så beroende av en serie är sjukt =P Men men, alltid ska man falla för ngt.. Tyckte dom sa ett väldigt bra citat i ett av asnitten med: "Letar vi inte ständigt efter den som vi vill vara med för alltid?" Det var Haley som sa i avsnitt 6 måste det varit =) Och jag måste få säga att Chad Michael Murray
(Lucas) är mkt fiin ;) hehe..

Kom på idag att jag är väldigt förtjust i en låt med Michael Jackson, tro det elr ej ;) Det är Eart song! Hur bra som helst! Ni hittar den på youtube via denna länk:
http://www.youtube.com/watch?v=JS2Erv2Xqp4
Helt klart värd att lyssna och se på, och för guds skull - titta på hela!

Aja! Nog om det =P
Jag och Petra har huset för oss själv måndag och tisdag! Så alla ni som ska till Sandra under måndagskvällen är välkomna hem hit för lite party innan vi åker in till stan =) Jag vill att Du kmr <3

På tal om Dig! Jag har inte träffat dig på ett tag nu och det suuger!! Visst jag fick prata lite med dig häromdagen, men det är inte samma sak.. Vill träffa dig snart igen, för jag tkr om dig så mkt!

Nehee, nu gott folk ska jag soova =) Det har jag gjort mig förtjänt av tkr jag ;) hehe..
Men vi hööres hörrni =)


Kyss och smek <3







Jag tkr om dig mkt! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0