Praktik fortfarande!

Praktiken fortsätter, och jag är kvar på skolan =P Idag är jag faktiskt inte ironisk när jag säger att vi har vart duktiga idag.. Vi har faktiskt mockat kalvboxar idag, igen ;) Mockade en gruppbox och alla ensamboxar! Riktigt energiska har vi vart.. Mjölkningen ikväll var rolig, men jag vill intre mjölka med dom småpojkarna igen =P haha.. Blev rätt blöt om man säger så! Daniel och Jockes fel ;) hehe.. Men imorrn ska fan Daniel upp på morgonen, och då ska han få igen =P mahaha!

Måste ju vara lite allvarlig med =P
Det jag sa till dig igår menade jag verkligen, du förtjänar ngt bättre än henne om det skulle vara så! Bli inte sur på mig, men hon är inget att ha.. Får jag höra ngt om det från dig elr henne så blir jag sur på dig, för jag är allvarlig!


Men men!

Ska hoppla in i duschen snart.. Men kanske slänger in ett inlägg lite senare!

Men vi hööres hörrni! =)



Kyss och smek <3














Jag tkr mkt om dig! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0