Helgjobb!

Sitter kvar på skolan, för jag ska jobba helg =) Kmr bli en rolig helg.. Jobbar med: Hampus, Pelle, och Linus från ettan, sen är det jag och Sofie som är instruktörer med Patrik =) Som sagt, en rolig helg..

Idag har jag gjort ngt skiiitkul! Jag körde lastmaskin för första gången =P haha.. Det var askul ju! Sen imorrn och förmodligen på söndag så ska jag få vara med Patrik och mixa foder =) Jag har velat lära mig det sen i sommras, och NU ska jag få det.. Men men, ngn gång ska ju vara den första..

Just nu väntar jag på att pappa ska komma, för jag ska hem och köpa mat och lite.. Så det blir ingen mjölkning för mig ikväll! Kmr väl hit runt sju elr ngt ikväll sen, kmr bli jädrigt kallt att gå, men vafan det får man tåla ;) hehe.. Pappa är lat och orkar inte köra mig =P



Men men, palla skriva mer =P Börjar bli för dålig på detta med bloggen känner jag, för bättra mig lite =)

Men vi hööres hörrni! =)





Kyss och smek <3











Jag tkr mkt om dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0